بهترین بازی های HTC Vive برای سال 2020


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1339
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی
 

بازیکنانی که به دنبال یک تجربه جذاب VR هستند ، این روزها هیچ کمبود عناوینی برای انتخاب ندارند. آنچه در گذشته یک زمین بازی جالب و اثبات مفهوم بوده است ، به یک بازار بزرگ و پر از تجارب فراگیر تبدیل شده است.

HTC Vive خانه بسیاری از این بازی ها است و کتابخانه گسترده ای از تجربیات واقعیت مجازی را به کاربران ارائه می دهد. اگر به تازگی Vive را انتخاب کرده اید - یا یک بازیکن VR کهنه کار هستید که به دنبال ماجراجویی بعدی خود هستید - با هیچ یک از بازی های زیر نمی توانید اشتباه کنید.

خواندن بیشتر

  • بهترین بازی های Oculus Quest
  • همه چیزهایی که شما باید در مورد Half-Life: Alyx بدانید
  • بهترین برنامه های VR برای سال 2020

عمل

تا سقوط کنی

تا سقوط vr

till You Fall یک بازی اکشن roguelike است که در آن بارها و بارها همان دسته از دشمنان را اجرا می کنید ، و سلاح ها و مهارت های خود را همانطور که می کنید به روز می کنید. گرچه مدل ها و محیط های دشمن می توانند کمی تکراری شوند ، اما گیم پلی بازی چیزی نیست. تا زمانی که  شما سقوط کنید  از هر دو کنترلر حرکتی با اسلحه در هر دست استفاده می کند. به جای اینکه بتوانید بازوهای خود را دور هم جمع کنید و به بهترین چیزها امیدوار باشید ،  تا زمانی که شما سقوط کنید  یک سیستم سریع و مسدود کردن سریع دارد.

از بسیاری جهات ، مانند یک بازی ریتم احساس می شود. هر نوع دشمن به طرق مختلف حمله می کند و شما باید هر حرکت آینده را پیش بینی کنید. با مسدود کردن و گول زدن ، به آرامی در دفاع از حریفان کار می کنید و فرصتی برای یک دسته کوچک موسیقی جاز ویرانگر را باز می کنید. تا زمانی که شما سقوط  نکنید ، نه تنها نشان می دهد که چگونه swordplay خوب در VR کار می کند ، بلکه می تواند چقدر پیچیده باشد.

متولد شد

gorn vr

گورن  یک شبیه ساز گلادیاتور VR از توسعه دهنده  Broforce است.  این بازی خیلی جدی نمی شود تا جایی که انیمیشن های دشمن را "فقیر" در صفحه Steam بنامیم. مانند بسیاری از عناوین VR ،  گورن گهگاهی احساس شکسته اما به شکلی جذاب می کند و بازی را بی نهایت سرگرم کننده می کند. بی رحمانه خشونت آمیز ، شما می توانید دشمنان را به هر شکلی که می بینید مناسب است با شمشیر ، جسد ، چاقو ، چکش جنگی و موارد دیگر در اختیار شما بفرستید.

این کاملاً از نظر فیزیکی محور است ، بنابراین می توانید با بسیاری از روش ها با دنیای بازی و دشمنان خود ارتباط برقرار کنید. می توانید یک توری را در سر حریف کاشته یا از شمشیر استفاده کنید تا اندام خود را ریز کنید. حتی به همان اندازه که گورن  خون آلود و خشن است ، هرگز بیش از حد خسته کننده نمی شود. گرافیک کارتونی و شوخی های مداوم کافی است تا وحشی بودن موضوع آن هضم شود.

شمشیر گارگانتوا

کنترل کننده های حرکت واقعیت مجازی برای تقلید از جنگ شمشیر مناسب هستند ، و شمشیر گارگانتوا یکی از بهترین راه ها برای زنده کردن خیالات خود به عنوان یک جنگجو کشته شده هیولا است. با 100 ماموریت تک نفره و 30 سلاح شامل ، دیگر دشمنان را برای کشتن به زودی نابود نکنید. با پشتیبانی بازخورد تکان دهنده از شمشیرها ، احساس می کنید واقعاً در حال سلاح هستید.

اگر از بازی به تنهایی خسته شوید ، می توانید در بازی های تعاونی چهار نفره با امواج دشمنان نبرد کنید و این سازگار با کراس اوور است که به شما هم تیمی های بالقوه تری می دهد. با قیمت مناسب ، این یکی از بهترین ارزش های Vive در حال حاضر است.

داده های خام

یکی از بهترین بازی های اکشن موجود در VR ، Raw Data شما را به آینده منتقل می کند تا یک کنگلومرا شیطانی را از بین ببرید. شرکت ادن دنیا را کنترل می کند ، اما شما به عنوان یک عامل از گروه هک شدن زیرزمینی SyndiK8 ، مستقیماً به دیواره های شرکت می روید تا عملیات را از درون فریب دهید ، تا آنجا که ممکن است داده ها را جاسوسی کنید.

تنظیمات علمی تخیلی به طرز شگفت انگیزی تحقق می یابد و گیم پلی اکشن گرا شما را در کنترل کامل طیف گسترده ای از سلاح ها و قدرت های فناوری نانو قرار می دهد. Raw Data یک بازی چالش برانگیز است که به بازیکنانی که از کل زرادخانه توانایی های خود استفاده می کنند ، پاداش می دهد. برای کشف انگیزه های واقعی ادن می توانید به صورت انفرادی یا با یک دوست بازی کنید.

پرواز عقاب

با نمایش نقاط قوت اکتشافی VR ، Eagle Flight به شما امکان می دهد کنترل یک عقاب در حال افزایش در خیابان های پاریس را در دست بگیرید. در این جهان ، انسانها 50 سال پیش منقرض شدند و حیوانات اکنون بر همه چیز تسلط دارند. پرواز Eagle Flight به شما نشان می دهد که نقاط دیدنی تاریخی از برج های برج ایفل مانند برج ایفل به جا مانده است.

این اقدام در حالی آغاز می شود که شما برای مبارزه با حیوانات دیگر که سعی در سنگفرش کردن در قلمرو خود دارند ، دست به کار شوید. دعوا های هوایی هیجان انگیز است ، اما شاید جالب ترین آنها از طریق حالت چند نفره رقابتی بازی لذت ببرید. بخشی از جذابیت VR تجربه هایی است که در غیر این صورت نمی توانید ، و Eagle Flight Ubisoft فقط همین کار را انجام می دهد.

شست

بخشی از آنچه واقعیت مجازی را بسیار هیجان انگیز می کند توانایی آن برای تسلط بر حواس بازیکن به شکلی است که صفحه نمایش به سادگی نمی تواند باشد. هیچ بازی بهتر از Thumper ، یک بازی به اصطلاح "خشونت ریتمی" نیست که بازیکنان را برای کنترل یک مسابقه سوسک های فلزی در امتداد بزرگراه روانگردان روبرو می کند تا با هیولاهای غول پیکر روبرو شود. بازیکنان از دستورات ساده و شهودی برای جلوگیری از موانع موجود در طول مسیر ، لاغر شدن به چرخش و پرش از ریل استفاده می کنند.

خطرات همگام با موسیقی متن بازی متشکل از طبل های شبه نظامی و صداهای ناگوار. حتی با مسافتی که توسط مانیتور داده می شود ، Thumper احساس سرکوب می کند ، اما در واقعیت مجازی ، آن را به یک ذره ذره به جهنم تبدیل می کند. در حالی که محیط های بازی در VR عالی به نظر می رسند ، دعوا های رئیس واقعا هیجان انگیز هستند. وحشت های کیهانی گسترده ، به ندرت به همان اندازه خطرناک هستند که در VR قرار دارند.

بیت صابر

در حالی که یک بازی رسمی دارای مجوز Star Wars نیست ، می توان به راحتی دید که الهام بخش این بازی موسیقی اکشن از کجا آمده است. با استفاده از یک جفت کنترلر HTC Vive ، شما با استفاده از چراغ برق به ریتم آهنگ های سازهای جذاب می پردازید. کاهش تعداد این بلوک ها ممکن است به اندازه قتل Stormtrooper رضایت بخش نباشد ، اما بسیار نزدیک است.

از نظر فنی هنوز هم در دسترس اولیه قرار دارد ، بنابراین انتظار می رود محتوای بیشتری از جمله یک کمپین تک نفره پایین بیاید. همانطور که ایستاده است ، بیت صابر ده آهنگ عالی و سطح دشواری چندگانه برای تسلط دارد. به یاد دارید وقتی قهرمان گیتار بازگشت جهان را به عقب برگرداند کی؟ بیت صابر این جادو را در فضای VR ضبط می کند.

نخبگان خطرناک

کابین خلبان ستاره دار Elite Dangerous یک راه عالی برای توجیه تجربه VR نشسته است. Frontier قصد دارد از Oculus DK1 بازی را به VR منتقل کند ، و این سطح تکرار در لهستانی محصول نهایی نشان می دهد.

Elite با داشتن نسخه موفق و چند پلتفرمی که قبلاً زیر کمربندش قرار دارد ، یکی از عناوین پرتاب Vive است که طولانی ترین طول در توسعه است. این بازی فضایی در فضای باز نقطه شروع طبیعی برای گیمرهایی خواهد بود که می خواهند یک تجربه اثبات شده و اثبات شده را داشته باشند.

تیرانداز

پاداشها

boneworks vr

Boneworks  یک شوتر اول شخص روایت شده از Stress Level Zero است ، همان استودیوی پشت  Duck Season. از بسیاری جهات ، بازی مانند نسخه ی نمایشی فنی از آنچه VR قادر است است احساس می کند. با استفاده از یک موتور فیزیک پیشرفته ، شما وظیفه دارید که معماها را حل کنید ، دشمنان را اعزام کنید و به شیوه های خلاقانه به دنیای علمی تخیلی بپردازید. می توانید تقریباً با همه چیز در دنیای بازی ارتباط برقرار کنید ، سطح غوطه وری را که هیچ عنوان VR دیگری قادر به گرفتن آن نیست ، به ارمغان می آورد.

در خارج از  روایت نیمه عمر الهام بخش ، که در نوع خود شایان ذکر است ، این تعامل در Boneworks است که بیشتر از همه برجسته است. اگر چیزی را مشاهده کردید ، می توانید با روشی که فکر می کنید با آن تعامل برقرار کنید. به عنوان مثال ، می توانید برای باز کردن درب قفل یا چاشنی دشمن در داخل سطل زباله و بستن درب ، از یک زندانبان استفاده کنید. Boneworks  نشان می دهد که چگونه Half-Life 2  نشان داد که فیزیک چقدر می تواند در بازیهای عادی تأثیر بگذارد ،  چگونه می تواند عناوین VR را تحت تأثیر قرار دهد.

The Walking Dead: Saints and Sinners

قدیسان و گناهکاران مرده راه می روند

در خارج از عناوین Telltale ، The Walking Dead: Saints and Sinners  به راحتی بهترین بازی Walking Dead  است که تاکنون ساخته شده است و اتفاقاً در VR نیز رخ می دهد. Saints and Sinners در نیواورلئان برگزار می شود ، اما به جای شهری که پر از غذاهای عالی و مهره های مهمانی است که بسیاری با آن آشنا هستند ، این نسخه با زامبی ها ویران و غلبه می کند. برای بدتر شدن اوضاع ، جناح های متخاصم در داخل شهر وجود دارند ، و شما در وسط گرفتار هستید.

اگر موضوع به اندازه کافی بر استرس تأکید نکرد ، شما شخصیت خود را هر شب با استفاده از یک فلاسک می خوابید. Saints and Sinners لحن تاریک و روحیه سریال های تلویزیونی را به بهترین وجه  تسخیر می کند و مهمترین مبارزه را برای آن فراهم می کند. مانند Boneworks ،  Saints و Sinners  نشان می دهند که چگونه VR قدرتمند برای بازی است.

شلاق تپانچه

شلاق تپانچه vr

Pistol Whip  از لحاظ فنی تیراندازی است ، هر چند منصفانه تر است که آن را یک بازی ریتم بنامیم. شما به طور خودکار از یک راهرو خطی با فقط یک تپانچه ، تیراندازی ، طفره رفتن ، و مشت زدن به سمت جان ویک در یک نسخه ی نمایشی بیش از حد اشباع فناوری حرکت می کنید. اگرچه تیراندازی به خودی خود سرگرم کننده است ، اما پیستول ویپ  مراحل خود را به موسیقی اختصاص می دهد ، و هرچه بیشتر حملات خود را به ضرب و شتم اختصاص دهید ، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

مانند  بیت صابر ، پیستول ویپ کاملاً در تجربه VR جای می گیرد. با این حال ، بر خلاف بازی های دیگر ریتم ، که شما را به یک ضرب و شتم مجبور می کند ، پیستول ویپ  به شما اجازه می دهد تا با صدای خود شلیک کنید. قفل شدن در مسیرهای EDM با تپش قلب و ارسال گلوله از طریق هوا جایی است که پیستول ویپ  می درخشد.

Superhot VR

Superhot-VR

Superhot VR گیج کننده تیرانداز در حال حاضر ابتکاری و هیجان انگیز را به یک تجربه حتی به یاد ماندنی تر در Vive تبدیل می کند. مکانیک زمان توقف به حرکت از دست بازیکن که دارای کنترلرهای Vive است پاسخ می دهد . با تشکر از سیستم ردیابی دقیق ارائه شده توسط Vive ، حرکات سیال و دقیق را می توان با کمی ناامیدی انجام داد.

هدف Superhot VR همان اصل است - راه خود را از طریق اتاقهای سفید با جدا کردن دشمنان با حرکات محاسبه شده انجام دهید. Superhot VR پمپاژ آدرنالین شما را می کند و واقعاً نشان می دهد که چگونه همهجانبه VR می تواند باشد. به همین دلیل ، بهترین تجربه موجود در Vive است.

رض بی نهایت

بازسازی تركیك كلاسیك Rez در سال 2001 ، Rez Infinite اقتباس كامل از VR است كه باعث می شود احساس كنیم كه Rez همیشه به معنای VR بود. Rez Infinite هنوز تیرانداز روی ریل است که بازیکنان را از طریق شبکه رایانه ای پر از خطر می کشد ، اما هرج و مرج همه جانبه و دشمنانی که باید در VR بازی کنید ، هدف قرار می گیرید.

در مورد نحوه تغییر محیط - خطوط ، چند ضلعی ها و شکوفایی روشن - چیزی وجود دارد که هنگام بسته شدن در هدست زنده می شود. گیم پلی سریع و جذاب را با موسیقی متن آهنگ ریتمیک ترکیب کنید و به راحتی می توانید در HTC Vive غرق شوید. Rez به طرز چشمگیری در سن بالایی قرار گرفته است ، اما Rez Infinite در VR بهترین راه برای انجام بازی نمادین است.

جدی سام وی آر: اولین برخورد

گسترش موفقیت شگفت انگیز Serious Sam VR: The Last Hope ، The First Encounter یک Remaster وفادار از بازسازی HD 2009 در سال 2009 را برای ورود اصلی به این سریال ارائه می دهد. نخستین برخورد با پشتیبانی از تحرک کامل و جنبش دورگردی ، به شما امکان می دهد از تجربه ای با سرعت بالا لذت ببرید اما به نظر شما مناسب است.

15 سطح کمپین حتی به لطف غوطه وری VR سرگرم کننده تر از حالت اصلی است. همچنین می توانید بصورت آنلاین و به صورت آنلاین با یکدیگر به صورت مشارکتی یا در سبک رقابتی بازی کنید. یک حالت ترکیبی نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد تا با 15 بازیکن دیگر پیوند برقرار کنید تا از طریق امواج دشمنان به نبرد بپردازید.

با داشتن کنترل کامل trackpad در Vive ، جدی سری VR: اولین برخورد با موفقیت بازی کنترلر را تکرار می کند در حالی که دقت بیشتری به شما می دهد.

آریزونا آفتاب

آریزونا-آفتاب

طبق گفته های رادیوی شما ، بازماندگان آخرالزمان زامبی غیر از خودتان وجود دارد و وظیفه شماست که با یک سفر عجیب و غریب از طریق گرمای جنوب غربی بروید تا به بشریت برسید. بله ،  آریزونا Sunshine بازی دیگری است که پر از زامبی های بلع گوشت است ، اما در VR است.

هنگامی که احساس می کنید واقعاً در آنجا هستید ، تعقیب و گریز از ارواح بسیار کمرنگ تر می شود. هنگام کاوش در دنیای گسترده و بی ثمر بازی ، یک بسته زامبی هرگز عقب نیست. برنامه آریزونا Sunshine به صورت انفرادی و با همکاری قابل پخش است. وقتی کارتان تمام شد ، حالت ترکیبی مناسب برای حضور در چهار بازیکن وجود دارد.

مربی فضایی دزدان دریایی

Space Pirate Trainer با کنترل دقیق و نمایش زیبا و شگفت انگیز خود ، از انبوهی از گالری های تیراندازی در Vive متمایز می شود ، که به بازیکنان یک تجربه مستقیم از یک فیلم علمی تخیلی دهه 80 می دهد.

این بازی تا حد زیادی در یک بستر جدا شده انجام می شود. بازیکنان کنترلرهای Vive را در دستان خود نگه می دارند و هرکدام به عنوان یک اسلحه درون بازی عمل می کنند. این اسلحه ها را می توان تنظیم کرد تا انواع مختلفی از اقدامات را انجام دهد ، به شما این امکان را می دهد تا در پشت سر هم شلیک کنید یا از عکس هایی با شارژ قوی استفاده کنید.

امواج به طور فزاینده ای از دشمنان رباتیک پدیدار می شوند ، و شما باید هنگام تکان دادن حملات آنها ، آنها را شلیک کنید. این گیم پلی ساده با کمال تعجب سرگرم کننده است ، زیرا شما را به حرکت و چند وظیفه تبدیل می کند. تجربیات VR اندکی از هیجان زدگی در اطراف لیزرهای ورودی و شلیک به عقب ، اسلحه های akimbo وجود دارد.

Hover Junkers

در حالی که بسیاری از عناوین موجود در حال حاضر بیشتر از هر چیز دیگری به اثبات مفهوم بنظر می رسند ، Hover Junkers یک تجربه چند نفره کاملاً تحقق یافته و هیجان انگیز است که ما را به خود مشغول کرده است. این مسئله با تبدیل منطقه بازی کوچک خود به عرشه یک کشتی شناور که برای پرواز در اطراف میدان نبرد ، جمع آوری آشغال و تجارت با انفجار خود استفاده می کنید ، مشکل حرکت در یک فضای محدود را حل می کند. سطل آشغال جمع شده را می توان برای تقویت دفاعی خود استفاده کرد و دیوارهایی را برای بستن شما ایجاد کرد. تیراندازی و بارگیری مجدد با حرکات طبیعی انجام می شود.

خلبانی در اطراف ، لگد زدن در پشت جلد و شلیک به سمت دشمنان شما به همان اندازه بصری و غوطه وری است که هر تیرانداز اول شخص ما تاکنون بازی کرده ایم ، بنابراین Hover Junkers به عنوان یک سفیر خارق العاده برای ژانر فعالیت می کند.

عذاب VFR

عذاب vfr بررسی در حال اجرا

تعداد کمی از تیراندازهای اول شخص به عنوان راه اندازی مجدد Doom  در سال 2016 به همان اندازه صاف ، ظالمانه و سرگرم کننده بوده است . با گرفتن همه چیز عالی در مورد دو بازی اصلی ، این یک واکنش مستقیم به لحن خیلی جدی و روشمند عناوین مدرن AAA احساس می شود.

Doom VFR - بله ، "F" به معنای دقیقاً همان چیزی است که فکر می کنید انجام می دهد - تجربه سریع شیاطین قاتل را برای VR تطبیق می دهد ، با داستان جدید "بازمانده سایبرنتیک" که وظیفه دارد حمله به شیاطین مریخ را انجام دهد. مرکز تحقیقاتی مستقر

بررسی کامل Doom VFR ما را بخوانید

ماجرا

فصل اردک

اردک فصل vr

Duck Season  شما را به تابستان 1988 باز می گرداند. مادر شما با یک سری بازی برای سیستم سرگرمی Kingbit شما ، که بسیاری از آنها بازی های کلاسیک NES را تقلید می کنند ، به خانه می آید. در میان تعداد زیادی یک کلون Dunk Hunt وجود دارد  ، و برخلاف عناوین دیگر ، شما به دنیای مجازی منتقل می شوید تا به خوبی ، به اردک شکار کنید. در آنجا ، سگ نمادین از بازی اصلی هنوز شما را طاغوت می کند ، اما به نظر می رسد بیشتر از گذشته خطرناک است. واضح است كه كسی كه لباس شخصی سگ دارد ، به طور فزاینده ای درگیر زندگی پسر می شود و سرانجام از دنیای بازی خارج می شود.

باید روشن شود که  فصل اردک  عنوانی ترسناک است ، بنابراین هشدار داده می شود. این همه چیزی است که ما در مورد آن خراب خواهیم کرد. Duck Season  با داشتن چندین زیر مجموعه ، مینی بازی های مختلف و هفت پایان بی نظیر ، یک تجربه خلاق و روایت محور است که از VR برای زمین ساخته شده است.

فوجی

از خشونت و مبارزات مادام العمر که در بسیاری از بازی های Vive یافت شده استراحت کنید و در عوض در دنیای آرام فوجی آرام باشید . قسمت ماجراجویی روایی و شبیه ساز باغبانی بخشی ، شما در مناطق رنگارنگ و صلح آمیز فوجی کاوش خواهید کرد و به تدریج زندگی را به بیوم های آن بازگردانده و با گیاهان در تعامل خواهید داشت. در هنگام مسافرت و جمع آوری بذر ، می توانید بر خلاف هر کس دیگری ، آنها را برای ایجاد سفارشی در باغ خانه خود بکارید.

بخش عمده ای از خوشحالی در فوجی از محیط های زیبا و شاداب آن ، که از فضای سبز سرسبز گرفته تا باغ های سفید انتزاعی و حوضچه هایی که با لنت های سوسن پوشیده شده است ، ناشی می شود. گیاهانی که شما پرورش می دهید حتی حاوی عناصر موسیقی نیز خواهد بود و می توانید حیوانات و حشرات کوچکتر را به خانه جدید آنها در باغ خود برگردانید.

Trover موجب نجات جهان می شود

قرارداد بسته نرم افزاری Walmart PSVR Playstation VR Trover Save the Universe

از ذهن عجیب و غریب و عجیب ریک و مورتی ، خالق جاستین رویلند ، Trover Save the Universe می آید . Trover Saves the Universe کاملاً از نمایش جذاب جدا است اما دارای همان جهت هنری و حس شوخ طبعی است ، Trover Saves the Universe یک بازی ماجراجویی است که با فرصت های مختلف گیم پلی ، از جمله سیستم عامل و مبارزات مختلف ساخته شده است. در کل ، شما با مارک منحصر به فرد طعنه رولاند رفتار می شوید ، و می توانید Trover را برای کمک به ماجراجویی خود ارتقا دهید.

Trover Saves the Universe نیز با گذشت زمان تکامل خود را ادامه خواهد داد. محتوای آینده این بازی به صورت رایگان منتشر خواهد شد و شما گزینه هایی برای نحوه بازی آن دارید. بازی کاملاً با Vive سازگار است ، یا می توانید آن را در یک نمایشگر سنتی بازی کنید.

Adr1ft

اگر شما به تماشای جاذبه و فکر می کردید ، "Gosh ، من دوست دارم ببینم که اگر به تنهایی در فضا گیر بیفتم ، چقدر وحشتناک می شوم. " Adr1ft این فرصت را به شما می دهد تا دریابید. در شروع بازی ، شما در سکوت گسترده فضا کاملاً بیدار می شوید.

بقایای ایستگاه فضایی تخریب شده شما در اطراف شما شناور است ، اما شما واقعاً اهمیت آن واقعه را نمی فهمید زیرا هیچ خاطره ای ندارید. بدتر از این ، لباس اکسیژن شما به تدریج شکست می خورد ، و دائماً با خفه شدن در فضای خالی در بین ستارگان بی نام ، مرگ را تهدید می کند.

نقاشی اصلی Adr1ft تصاویری خیره‌کننده آن است. شما واقعاً احساس خواهید کرد که در آنجا هستید. در طول تجربه تقریباً چهار ساعته ، بیشتر تلاش می کنید در حالی که کندی سعی می کنید خود را نجات دهید ، به محیط ها خیره شوید. مسلماً ، کنترل ها می توانند خشن باشند ، اما به عنوان یک نمایشگر بصری ، مطمئناً Adr1ft ارزش بررسی دارد.

خزه

بررسی خزه

بسیاری از بازی های واقعیت مجازی به دیدگاه شخص اول متعهد هستند و شخصیتی را که کنترل می کنید تجسم می کنند ، اما ماس رویکرد متفاوتی دارد. بازی اکشن-ماجراجویی شما را با کنترل یک ماوس کوچک از منظر شخص ثالث ، درگیر کردن درگیری و حرکت در سرتاسر جهان ، دقیقاً مانند یک بازی سنتی ، وظیفه شما قرار می دهد.

با این حال خود جهان نیز توسط شما کنترل می شود و می توانید از این طریق به عنوان حل معما و رفع موانع از این مزیت استفاده کنید. داستان و داستان مانند داستان ماس ، همچنین برای بازیکنان جوان مناسب است ، به شرط آنکه بتوانند VR را اداره کنند.

بررسی کامل ماوس را بخوانید

شبیه ساز شغل: بایگانی 2050

شغل-شبیه ساز

زندگی در سال 2050 کسل کننده است. هر شغل انسان هایی را با ربات ها جایگزین کرده است ، و اکنون احساس می کنید کمی احساس تحقیر نمی کنید. برای اینکه خود را مشغول نگه دارید ، روی یک هدست VR تسمه می گیرید و می بینید که کار با مشاغل شغل چیست. در Job Simulator: Archives 2050 ، می توانید به عنوان منشی فروشگاه راحتی ، مکانیک ، سرآشپز و یک کارمند اداری فعالیت کنید.

به همان اندازه که ممکن است به نظر برسد دنیای زندگی ، معلوم می شود که کارهای روزمره در VR بسیار جذاب هستند. این کمک می کند که Job Simulator دارای شوخ طبعی تند و زننده باشد ، اما بیشتر تجربه این تجربه عالی است زیرا تقریباً هر آنچه را می بینید نقطه تعامل است. به سادگی انتخاب ، حرکت و پرتاب چیزها در VR یک لذت است.

شبیه ساز تعطیلات

اگر از کارهایی که در Job Simulator انجام می دهید خسته شده اید ، Owlchemy Labs هنوز شما را با Simulator Vacation پوشانده است . این بازی ماجراجویی را به سواحل آفتابی و کوهستان های برفی می اندازد زیرا شما توپ بازی می کنید ، غذاهای خوشمزه را کباب می کنید ، در استخر شنا می کنید یا فقط در اطراف خود گول می زنید. حتی می توانید پیاده روی کنید ، اما بدون نیش های حشره ای و کثیفی که معمولاً چنین تجربه ای را خراب می کند. معمولاً در هنگام تعطیلات واقعی ، روبات هایی که در آن دور هم قرار گرفته اند نیستند.

Vacation Simulator یک بازی سبک تر VR است و کمتر از پیشنهادات شدیدتر باعث ایجاد مشکلات بیماری می شود. حس جدید طنز Owlchemy Labs در تنظیم جدید می درخشد ، و این یک بازی است که می تواند فقط در VR وجود داشته باشد.

Star Trek: Bridge Crew

ستاره-مسیر-پل-خدمه

Star Trek: Bridge Crew  به دنبال نزدیک شدن به رویاهای خود در Enterprise است ، بسیار عالی کار می کند تا جوهره نبرد فضایی Star Trek را در VR بدست آورد. شما ستاره ها و جهان را با تیم چهار نفره در سفینه فضایی خود کشف می کنید.

یکی خلبانان کشتی ، دیگری به عنوان مهندس خدمت می کند و دیگری انتخاب تاکتیکی می کند. هم تیمی چهارم کاپیتانی است که تمام کارها را در سطح جهانی جستجو می کند. به عنوان یک تجربه تیم محور ، Bridge Crew وقتی سه دوست برای بازی با هم دارید در بهترین حالت خود قرار دارد. اگر از راه دور به Star Trek علاقه دارید و کسی دارید که با او بازی کند ، نباید آن را از دست دهید.

خوانده شده کامل ما پیشتازان فضا: پل خدمه بررسی

حسابداری +

آیا واقعیت مجازی یک رسانه مناسب برای کمدی است؟ حسابداری ،  یک بازی ماجراجویی کوتاه که توسط سازنده ریک و مورتی ساخته جاستین رویلند نوشته شده است  ، قضیه محکمی را برای آن رقم می زند. با مرور بسیاری از لایه های رنگارنگ و منقطع از واقعیت ، بازیکنان می توانند اشیاء موجود در جهان را بکشند و جابجا کنند و در اکثر موارد ، تنها کاری که باید انجام دهند ، کمانچه بودن با محیط اطراف خود است.

در حالی که مکانیک ممکن است به یاد ماندنی نباشد ، مطمئناً نوشتن چنین است. مملو از شخصیتهای عجیب و غریب که به طور کلی صحبت می کنند ، گفتگوهای پوچ ، طرفداران نمایش ، یا کمدی انیمیشن به طور کلی ، بدون شک این وینت کوتاه کوتاه اما به یاد ماندنی VR را دوست خواهند داشت.

Silicon Valley: Inside the Hacker Hostel

نمایش HBO Silicon Valley به شما نگاهی می اندازد به کمپانی بی نظیر ترین فن آوری جهان یعنی Pied Piper و با رایگان Silicon Valley: Inside the Hacker Hostel بازی ، می توانید یک ماشین مقابله با روغن به سختی باشید.

این بازی دارای چندین شخصیت بزرگ از نمایش از جمله جارد ، جیان یانگ ، بیگ سر ، ریچارد ، دینس و گیلفویل و همچنین یک بونگ کاملاً کاربردی است ، در صورت نیاز به چیزی برای الهام بخش خلاقیت به شما کمک می کند.

ویوپورت

نقش بازی کردن

Fallout 4 VR

Fallout 4 یکی از جنجالی ترین بازی های نقش آفرینی در همه زمان ها است که یک سیستم جنگی پیشرفته را با طراحی افسانه ای و ساخت جهانی افسانه ای Bethesda ترکیب می کند. Fallout 4 VR شما را به بازی می اندازد تا رویاهای ساحلی خود را در واقعیت مجازی زندگی کنیم - نه تنها یک بخش کوچک از بازی بلکه کل تجربه.

با سیستم مبارزه با مالیات بر ارزش افزوده و سرعت حرکت کندتر از عناوین واقعیت مجازی قابل مقایسه ، Fallout 4 VR را می توانید برای مدت زمان طولانی بازی کنید و با توجه به اندازه دنیای Bethesda و میزان محتوای آن را نگه دارید ، یعنی یک چیز خیلی خوب

کامل Fallout 4 VR ما را بخوانید بررسی

The Elder Scrolls V: Skyrim VR

Skyrim در الکسا

هیچ کس نمی تواند دنیای باز دقیقاً مانند Bethesda Game Studios ایجاد کند و The Elder Scrolls V: Skyrim فقط ممکن است شاهکار برنامه نویس باشد. که در The Elder Scrolls V: Skyrim VR ، می توانید کل بازی را در واقعیت مجازی تجربه کنید و در HTC Vive حتی بهتر از آن که در سیستم عامل های PlayStation VR باشد ، به نظر می رسد.

سفر در سرتاسر Skyrim و نبرد با Draugr در غارهای مخفی احساس غوطه ور تر از آنچه در بازی اصلی انجام داده است می شود و شما واقعاً می توانید به شخصیتی که ایجاد کرده اید تبدیل شوید. هر تصمیمی از وزن و معنی تازه ای برخوردار است و هر نبرد بسیار مهم تر است.

بررسی کامل Skyrim VR ما را بخوانید

پازل

صحبت را ادامه دهید و هیچ کس منفجر نشود

هدفون واقعیت مجازی در ابتدا به نظر می رسد که یک تجربه ایزوله کننده است و اگرچه به خاطر افراد اطراف خود آینه کاری تصاویر را بر روی صفحه نمایش آینه می کنید ، اما راهی برای انتقال همان تجربه ای که در اختیار دارید وجود ندارد. Keep Talking and Nobody Explodes یک تجربه چند نفره منحصر به فرد است که راهی را برای افرادی فراهم می کند که از هدفون استفاده نکنند.

این بازی وظیفه پخش کننده را با خلع سلاح بمب با ورودی سایر بازیکنان به هدست می دهد. مشکل؟ فقط بازیکنی که هدست را بپوشاند می تواند بمب را ببیند. برای خلع سلاح آن ، پخش کننده اصلی باید ماژول های مختلفی را در بمب شرح دهد ، در حالی که سایر بازیکنان با یک کتابچه راهنمای طولانی مشورت می کنند که دستورالعمل هایی را برای انجام آن ارائه می دهد.

در حالی که ساعت پایین می رود ، بازیکنان با صدای بلند فریاد می کنند و نتیجه آن پرتنش است و اغلب تجربه ناامید کننده است. ماژول هایی که روی بمب ظاهر می شوند ، بازیکنان را با کارهای مختلف ، از جمله ترجمه کد مورس یا بازی کردن بازی های حافظه ، و ارتباط بسیار مهم تعیین می کنند. همچنین می تواند به سرعت تجزیه شود. گیم پلی نامتقارن بازی Keep Talking و Nobody Explodes بسیار سرگرم کننده است و یک الگوی بسیار مورد نیاز برای بازی های VR با محوریت اجتماعی فراهم می کند.

برخورد خارق العاده

کنترل های حرکتی Vive و استفاده از فضای واقعی و فیزیکی ، امکاناتی جالب برای بازی هایی فراهم می کند که واقعاً باعث می شوند دستان شما کثیف شود و Fantastic Contraption یک نمونه عالی است. براساس یک بازی فلش از سال 2008 به همین نام ، Fantastic Contraption شما را با استفاده از اجزای ساده مانند چرخ و میله ، برای ساخت دستگاه هایی که یک هدف را از طریق سطح و در قسمت هدف حرکت می کنند ، قرار می دهد. از نظر مفهومی یادآور سری قدیمی ماشین های باور نکردنی است ، اما با اجزای ساده تر و تمرکز بیشتر روی فیزیک.

بر خلاف سلف خود که در آن شما به سادگی از ماوس برای اتصال قطعات و ساختن بسته های 2D استفاده کرده اید ، اکنون اجزای سازنده را مستقیماً با دستان خود به صورت سه بعدی کامل دستکاری می کنید. این مفهوم به زیبایی در محیط جدید ترجمه می شود ، و پایین آمدن روی دست و زانو برای پیوند زدن با آن کاملاً لذت بخش است.

فرار آقای مرسدس لیر

چرا می توانید وقتی برای راحتی به اتاق نشیمن خود بروید ، به یک اتاق فرار بپردازید؟ که در آقای مرسدس لیر فرار ، یک بازی پازل مبتنی بر برنامه تلویزیونی AT&T و رمان استیون کینگ ، شما وظیفه فرار از لای قفل شده را دارید قبل از انقضای زمان ، و فیلمبرداری از مجموعه نمایش به طور مستقیم در استفاده شده است. تجربه. این اتاق فرار نگران کننده و تاریک است که با وحشت روانی روبرو است ، و این باعث می شود که در واقع راهی برای خروج از اتاق حتی پر فشار تر هم پیدا شود.

ویوپورت

اثر تتریس

Tetris Effect Epic Games فروشگاه واقعیت مجازی VR oculus htc rive شکاف

Tetris Effect یک بازی عالی و کاملاً اصیل در بازی معمایی کلاسیک ، نشان می دهد که نشانه های دیداری و شنیداری یک بازی برای شکل دادن به تجربه چقدر می تواند مهم باشد. در ابتدایی ترین سطح خود ، تتریس افکت هنوز تتریس کلاسیک است ، اما تتریس افکت از شکل های مختلف و حرکات شخصی شما برای شکل دادن به موسیقی متن بازی استفاده می کند. همانطور که همچنان به پاک کردن خطوط ادامه می دهید و مراحل مختلفی را طی می کنید ، همانطور که محیط های پشت سر آنها وجود دارد ، طراحی تغییر می کند.

Tetris Effect نام خود را از پدیده بازیکنان می بیند که قطعات را در هر کجا نگاه می کنند - حتی در خواب آنها - حتی بعد از پایین آمدن بازی. به همین دلیل ، HTC Vive مکان مناسبی برای تجربه بازی است زیرا مطمئناً هنگام بستن چشمان خود ، حتماً شاهد بلوک تماشای سقوط خواهید بود.

اجتماعی و خلاق

تجربه تخته ریچی

بسیاری از مردم حداقل از ارتفاع می ترسند ، به ویژه هنگامی که در نزدیکی بالای یک آسمان خراش قرار دارند و مانعی برای جلوگیری از ریزش آنها نیست. که در Richky's Plank Experience ، می توانید با قدم زدن روی یک تخته چوبی باریک 80 طبقه در هوا ، بر آن ترس غلبه کنید.

توسعه دهندگان حتی پیشنهاد می دهند از یک تخته چوبی واقعی در فضای بازی خود استفاده کنید ، و می توانید ابعاد تخته درون بازی را متناسب با آنچه در زندگی واقعی استفاده می کنید ، سفارشی کنید.

اتاق ضبط

یک تجربه اجتماعی VR ،  اتاق rec به بازیکنان این امکان را می دهد تا از بازی های کوچک و رنگارنگ مینی بازی ها با سایر بازیکنان خودشان را بچرخانند. با کنترل آواتار ، می توانید بسکتبال ، فوتبال ، پینت بال ، گلف دیسک ، گاردها و موارد دیگر بازی کنید و همه این موارد با VR در مقیاس اتاق بازی می شود که واقعاً شما را در این عمل غوطه ور می کند.

Rec Room یکی از آرامش ترین تجربیات موجود در HTC Vive است و از آنجایی که به سرعت در دسترس است ، انتظار می رود بازی های مینی بیشتری با گذشت زمان اضافه شود. همانطور که ایستاده است ، اتاق اتاق بارگیری و بازی رایگان است ، و این امر به هیچ وجه برای صاحبان HTC Vive امکان پذیر نیست.

بخار

برس شیب

برس را روی Oculus Rift شیب دهید

Tilt Brush بازی به خودی خود نیست ، اما به راحتی یکی از جذاب ترین و برنامه های خاص متوسط ​​است که هم اکنون برای Vive در دسترس است. این برنامه متعلق به گوگل از دو کنترلر حرکتی به عنوان یک برس و پالت بهره می برد و به شما امکان می دهد تا در فضای سه بعدی نقاشی کنید.

برس شیب تمام ابزارهای مورد نیاز خود را در اختیار شما قرار نمی دهد تا بتوانید آن را به عنوان كاری حرفه ای تبدیل كنید (مانند توانایی ایجاد فرم های استاندارد و هندسی) ، اما با این وجود روشی خارق العاده و بصری برای ترسیم سریع ایده ها در سه بعدی بر خلاف بسیاری از بازی های منتشر شده تا کنون که به سادگی ژانرهای موجود را به VR بدون تغییر اساسی در گیم پلی منتقل می کند ، نقاشی و مجسمه سازی VR یک تجربه کاملاً متفاوت است و پتانسیل تبدیل شدن به یک بخش بسیار مهم صنعت را دارد.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: برچسب‌ها: بهترین بازی های HTC Vive برای سال 2020 ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com